02 juni 2007

Bal test 2

Bij de praxis was ik later (10:30) dan gepland, ik had nog even "girl with black wavy hair" van Led Zeppelin geluisterd. In de Praxis was ik op zoek naar een diversiteit aan spullen, ik besloot de winkel systematisch door te lopen en alles wat er bruikbaar uitzag in mijn mandje te gooien. De praxis heeft losse verkoop van schroeven maar dat is BELACHELIJK duur, de voorverpakte schroeven zijn goedkoper. Was ik maar in de Hornbach zei ik tegen een andere klant. Mijn mandje werd al zwaarder, ik belande bij de Taggers, een automatisch nietpistool en spijker pistool DAT is wat ik nodig heb.
Ik had twee modellen in mijn hand en kwam er maar niet uit, ik besloot de te jonge verkoper mij uitleg te geven. Na veel onzin komt de besnorde verkoper erbij die er ook NIKS vanaf weet. Ik zeg, laat maar ik zoek het zelf wel uit en keer ze de rug toe.
Was ik maar in de hornbach mompel ik de andere kant op. De frustraties stapelen zich op.
Ik koop uiteindelijk een Bosch, met twee accus staat op het info plaatje.
Eenmaal in mijn atelier open ik de doos, 1 accu... ik ben niet terug gegaan, dat doe ik maandag wel. Ik ging bezig in mijn atelier.

Uiteindelijk na veel uitprobeersels. Is het systeem omtrent het dectecteren en wegduwen van de bal nu bijna uit de ontwerp fase.
kijk naar baltest 2!
starring Pascal Petzinger versus Riha Festivo!

Geen opmerkingen: